Proizvodi

close
apps proizvodi

Uslovi kupovine

Uslovi kupovine

Na osnovu odredbe ─Źl.13 i ─Źl. 27 zakona o zaštiti potroša─Źa (sl. glasnik rs 62/2014) društvo sa ogrni─Źenom odgovornoš─çu za trgovinu, proizvodnju i usluge Logos Home DOO svoje potroša─Źe koji robu kupuju preko interneta obaveštava:

1. Podaci o firmi

1.1 Osnovni podaci

      Ime Vaše firme

      Poslovno ime:  PRIVREDNO DRUŠTVO SA OGRANI─îENOM ODGOVORNOŠ─ćU ZA TRGOVINU GRA─ÉEVINSKIM MATERIJALOM LOGOS HOME DOO NIŠ
      PIB: 112321296
      Mati─Źni broj: 21650021

1.2 Kontakt podaci – korisni─Źki servis

      Adresa: Majakovskog BB, 18000 Niš

      Telefon: +381 60 560 97 60
      E-mail: webshop@logoshome.rs

2. Zaštita privatnosti korisnika

      Svim korisnicima/kupcima sajta www.logoshome.rs garantujemo putpunu privatnost. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima/kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim obi─Źajima i u cilju pru┼żanja kvalitetne usluge. Kupcima uvek dajemo mogu─çnost izbora, uklju─Źuju─çi mogu─çnost odluke da li ┼żele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste u marketinške svrhe. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo ─Źuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nu┼żni za obavljanje posla. Svi ljudi koji odgovaraju za funkcionisanje sajta odgovorni su za poštovanje na─Źela zaštite privatnosti.

Prikupljanje, dr┼żanje, obrada i koriš─çenje podataka o li─Źnosti vrše se u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o li─Źnosti (“Pravni osnov: ─îlan 12. stav 1. ta─Źka 3. Zakona o li─Źnim podacima."). Podaci o li─Źnosti se ne─çe koristiti izvan svrhe za koju su prikupljeni, osim za potrebe vo─Ĺenja krivicnog postupka ili zaštite bezbednosti Republike Srbije, na na─Źin predvi─Ĺen zakonom. Preduzete su sve potrebne mere zaštite podataka, u skladu sa utvr─Ĺenim standardima i postupcima, a koje su potrebne da bi se podaci zaštitili od gubitka, uništenja, nedopuštenog pristupa, promene, objavljivanja ili svake druge zloupotrebe.

Prikupljene informacije se ne daju na uvid, niti se razmenjuju s drugim organizacijama koje su izvan sistema pripreme i ure─Ĺivanja sajta, osim u slu─Źajevima predvi─Ĺenim zakonom. Podaci se ne─çe koristiti u svrhe koje nisu u skladu sa zakonom niti na bilo koji drugi na─Źin koji bi mogao da bude štetan po Vas uklju─Źuju─çi i narušavanje Vaše privatnosti.

3. Pla─çanje

Pla─çanje robe se obavlja u gotovini (prilikom pouze─ça, novac se predaje predstavniku kururske slu┼żbe) ili karticom (na sajtu, u nastavku procesa formiranja porud┼żnine). Za kupce koji izaberu pla─çanje karticom va┼że navedene stavke pod ta─Źkama 3.1. i 3.2.

Pla─çanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa i MasterCard je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice.

https://eltom.rs/fajlovi/intesa/intesa-1.jpg

https://eltom.rs/fajlovi/intesa/intesa-2.jpg

 

3.1. Zaštita poverljivih podataka o transakciji

       Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem Interneta u zašti─çenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje Banka intesa Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama Banka Intese. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

3.2. Izjava o konverziji

       Sva pla─çanja bi─çe izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji ─çe biti zadu┼żena Vaša platna kartica bi─çe izra┼żen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste karti─Źarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne mo┼że biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogu─çnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala na razumevanju.

 

 

4. Dostava

       Dostavu vrši isklju─Źivo kurirska slu┼żba na teritoriji Srbije. Isporuku brzom poštom mo┼żete o─Źekivati u roku od 2-5 radnih dana (dani vikenda (subota i nedelja) se ne ra─Źunaju) za bilo koje mesto u Srbiji u kom je mogu─ça dostava.

Rok isporuke je promenljiv u zavisnosti od toga da li je naru─Źeni proizvod trenutno dostupan ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili dr┼żavnih praznika.

SVI PROIZVODI IZ ONLINE PONUDE DOSTUPNI SU ZA PORU─îIVANJE, A AKO PAK NEKI MODEL NIJE, MO┼ŻEMO VAM PONUDITI ZAMENSKI MODEL SLI─îNIH KARAKTERISTIKA!

Ne morate da brinete da li proizvod koji ┼żelite imamo na stanju. Sve što je u ponudi u mogu─çnosti smo da isporu─Źimo saglasno o─Źekivanom roku isporuke nazna─Źenom uz svaki proizvod. Ponuda i cene na našem sajtu a┼żurni su na dnevnom nivou. Na Vama je samo da odaberete, poru─Źite i sa─Źekate kurira za par dana na svojim vratima. Mogu─çnost greške, na┼żalost, ne mo┼żemo isklju─Źiti. Ali ukoliko do iste do─Ĺe, najkasnije u roku od 24h bi─çete kontaktirani od strane naših komercijalista i dobiti informaciju o nastaloj grešci. U suprotnom, poru─Źene proizvode dobi─çete na svojoj adresi saglasno rokovima isporuke nazna─Źenim uz njih.

*Napomena: Ukoliko Vam je pošiljka stigla ošte─çena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku slu┼żbu koja je isporu─Źila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neošte─çena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bi Vam poslali zamenu.

Kuriri pošiljke isporu─Źuju svaki dan od 08 do 19h. Nedeljom i praznicima ne vrše isporuku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je pregledati paket da li slu─Źajno postoje neka ošte─çenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija ošte─çena u toj meri da je sadr┼żaj oste─çen ili nekompletan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite telefonom na broj +381 60 560 97 60. Ukoliko paket nije ošte─çen preuzmite pošiljku i platite iznos ra─Źuna uve─çan za troškove dostave.

Isporuka na ku─çnu adresu za sve porud┼żbine ─Źija je vrednost manja od 6000din iznosi 350 din, za sve porud┼żbine ─Źija je vrednost ve─ça od 6000din dostava je besplatna. Isporuke se ne vrše subotom, nedeljom, dr┼żavnim i verskim praznicima.

5. Politika reklamacija

      U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje slede─çe kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:


5.1 DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To zna─Źi slede─çe:

a) isporu─Źeni proizvod je ošte─çen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slu─Źaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ─çete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sa─Źeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio ošte─çen mo┼żete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa du┼żniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom ne─çe biti prihva─çena.


b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ─çete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.

5.2 Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slu─Źaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste ure─Ĺaj kupili i gde ga mo┼żete reklamirati. Ako ste ure─Ĺaj kupili preko web-a, kontaktirate nas na kontakt telefone koji se nalaze na našoj stranici kako bi se dogovorili o preuzimanju neispravanog ure─Ĺaja i dostavili ga našoj slu┼żbi reklamacija.

5.3 Reklamacija na ošte─çenu pošiljku

Ukoliko Vam ure─Ĺaj koji ste poru─Źili stigne ošte─çen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku slu┼żbu koja je ure─Ĺaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

 

Reklamacioni list mo┼żete preuzeti klikom na slede─çi link Reklamacioni list.

6. Zamena i vra─çanje

6.1. Zamena proizvoda

       Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam ne odgovara, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona +381 60 560 97 60 ili nam pošaljite email na adresu: webshop@logoshome.rs. Neophodno je da u trenutku poziva imate pored sebe ra─Źun i da nam saopštite šifru artikla.

Isto tako, ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da ┼żelite da ga zamenite za drugi proizvod iste ili ve─çe cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona +381 60 560 97 60.

Nakon toga, vrši se fizi─Źka provera da li je dostupan ┼żeljeni proizvod i Prodavac ─çe Vas pozvati sa svim neophodnim informacijama. Zamena artikla se vrši u roku od 7 dana.

Poru─Źeni proizvod, bez prethodnog kontakta i dogovora sa Prodavcem, ne mo┼żete samoinicijativno menjati u našoj prodavnici na adresi Vaša Adresa.

Poru─Źeni proizvod nije mogu─çe menjati ukoliko je koriš─çen, odnosno prilikom povra─çaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekoriš─çenom stanju i originalno neošte─çenom pakavanju.

 

6.2. Vra─çanje proizvod

       Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga niste zadovoljni. Kupac robu mo┼że da vrati samo u slede─çim slu─Źajevima uz FISKALNI RA─îUN i napisan RAZLOG VRA─ćANJA. Mi ─çemo robu prihvatiti i izvršiti povra─çaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi na─Źin umanjili vrednost ure─Ĺaja. Potrebno je da nas o tome obavestite  i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovom sajtu. Povra─çaj robe i novca ide o trošku kupca.

7. Povra─çaj sredstava

      U slu─Źaju vra─çanja robe i povra─çaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimi─Źno ili u celosti, a bez obzira na razlog vra─çanja, Logos Home DOO  je u obavezi da povra─çaj vrši isklju─Źivo preko VISA, EC/MC, Amex, Dina i Maestro metoda pla─çanja, što zna─Źi da ─çe banka na zahtev prodavca obaviti povra─çaj sredstava na ra─Źun korisnika kartice.

 

Uslovima koriš─çenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbe─Ĺuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.

 

Opšti uslovi

  1. Nakon prijema porud┼żbine putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.
  2. Nakon potvrde porud┼żbine od strane kupca, ista je neopoziva.
  3. Prodavac se obavezuje da naru─Źene proizvode isporu─Źi ispravne i u predvi─Ĺenom roku.
  4. U slu─Źaju bilo kakve promene, prodavac je du┼żan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde porud┼żbine. 
  5. Sve eventualne promene, osim promena vezanih za isporuku, ne odnose se na potvr─Ĺene porud┼żbine.
  6. U slu─Źaju neuskla─Ĺenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske slu┼żbe, o promenama ─çete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde porud┼żbine.

Garancija kvaliteta

 

Web Prodavnica garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. 

U slu─Źaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi Web prodavnica. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa ra─Źunom.

Garancija ne va┼żi u slu─Źaju defekta nastalog kao posledica neodgovaraju─çe  upotrebe.

 

Uputstvo

 

Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poru─Źivanja naših proizvoda, pa┼żljivo pro─Źitate slede─çe uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, zna─Źi da ste pro─Źitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.

Mesto isporuke naru─Źene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.

Dostava nije ograni─Źena iznosom ili koli─Źinom.

Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkra─çem roku bude dostavljena Kupcu putem kurirske slu┼żbe, a u slu─Źaju nemogu─çnosti slanja robe iz bilo kog razloga, du┼żan je da Kupca o tome obavesti u roku ne du┼żem od sedam dana.

Zamena proizvoda mo┼że se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz ra─Źun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povra─çaja snosi kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vra─çanja kupljenog proizvoda, naru─Źena roba ne sme biti upotrebom ošte─çena ili pohabana, mora biti vra─çena u originalnoj ambala┼żi, uz prilo┼żen ra─Źun.

Originalna ambala┼ża ne sme biti pohabana ili na drugi na─Źin ošte─çena, jer se u u tom slu─Źaju ne priznaje pravo na puni povra─çaj novca, ve─ç se od ukupne vra─çene sume odbijaju troškovi ošte─çene ambala┼że.

Logos Home DOO garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporu─Źuje.

Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.

Ukoliko na paketu ima vidnih ošte─çenja u obliku pocepanih delova ili nagnje─Źenja, Kupac je du┼żan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu slu┼żbenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli ošte─çeni, slu┼żbenik kurirske slu┼żbe pravi zapisnik o reklamaciji.

U slu─Źaju ošte─çenja sadr┼żine paketa, kurirska slu┼żba nadokna─Ĺuje nastale troškove.

Poslednji korak poru─Źivanja: Klikom na dugme “Završi kupovinu” dobijate automatsku e-mail poruku na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porud┼żbina uspešno prosle─Ĺena slu┼żbi internet prodaje na dalju obradu. Slu┼żba internet prodaje Prodavca ─çe nastojati da u najkra─çem roku proveri da li smo u mogu─çnosti da Vam obezbedimo poru─Źeni artikal (artikle).

Ukoliko nismo u mogu─çnosti da vam obezbedimo poru─Źeni artikal, obavesti─çemo Vas da poru─Źeni artikal više nije raspolo┼żiv, te da smo prinu─Ĺeni da vam otka┼żemo porud┼żbinu. U tom slu─Źaju porud┼żbenica ne─çe biti realizovana. Ukoliko je porud┼żbina placena karticom upla─çeni iznos bi─çe Vam refundiran.

Ukoliko nismo u mogu─çnosti da Vam obezbedimo pojedine od više artikala koje sadr┼żi vaša porud┼żbenica, telefonom ─çe Vas kontaktirati naš operater internet prodaje i obavestiti koji od poru─Źenih artikala nisu raspolo┼żivi, a bi─çe zatra┼żena i Vaša saglanost da Vam isporu─Źimo samo one artikle koje ste poru─Źili, a mi ih pritom imamo raspolo┼żive na stanju. U ovom slu─Źaju ukoliko je porud┼żbina pla─çena karticom izvrši─çemo delimi─Źnu refundaciju upla─çenih sredstava. Nastojimo da stanje artikala na sajtu bude a┼żurno, ali zbog dinami─Źnosti tr┼żišta postoji mogu─çnost da u odre─Ĺenim slu─Źajevima poru─Źeni proizvod više ne bude raspolo┼żiv u našem magacinu.

 

Kako kupiti?

 

Poru─Źivanje se vrši  popunjavanjem forme na sajtu koja je za to predvi─Ĺena, ili telefonom

Ukoliko ste se odlu─Źili za kupovinu stavljanjem proizvoda u korpu, proizvode u korpi mo┼żete pregledati klikom na ikonicu korpe koja se nalazi u gornjem desnom uglu sajta. Kada se nalazite u korpi, mo┼żete isprazniti korpu, a┼żurirati korpu ili završiti kupovinu.

Da biste završili kupovinu potrebno je da u vašoj korpi kliknete na dugme “nastavite na kasu”. Slede─çi korak je izbor na─Źina na koji ─çete završiti kupovinu. Mo┼żete kupiti kao gost, mo┼żete se registrovati kao novi kupac ili se mo┼żete prijaviti ukoliko ste ve─ç registrovani kupac. Postupak kupovine sastoji se od slede─çih koraka:

  1. Pregled narud┼żbine.
  2. Informacije o isporuci;
  3. Na─Źini isporuke;
  4. Na─Źini pla─çanja;
  • Maestro
  • Mastercard
  • Dinacard
  • AmericanExpress
  • Visa
  • Bancaintesa
  • Visa verificated
  • Master secure
close
logo

Filtriraj brendove

Filtriraj kategorije

Filtriraj atribute

Prona─Ĺeno je proizvoda

  • template keyboard_arrow_right
  • placeholder slika

  • prod check
    check
  • akcija - 0 % template
    RSD RSD

    Ovaj sajt koristi kola─Źi─çe radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa koriš─çenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima koriš─çenja kola─Źi─ça i potvr─Ĺujete prihvatanje kola─Źi─ça na njegovim stranicama.

    Prihvatam